• Ilmainen toimitus, 5 vuoden takuu.
Ennen klo 12:00 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä.

Usein kysytyt kysymykset - FAQ

Olemme aukioloaikojemme puitteissa aina tavoitettavissa puhelimitse, sähköpostitse ja chatin kautta. Suosittelemme kuitenkin ensin lukemaan usein kysytyt kysymykset täältä.

Kuinka monta kattotelinettä pakettissa on?

Jokaisessa paketissa on kaksi kattotelinettä, ellei tuotekuvauksessa toisin mainita.

Onko paketissa kaikki kattotelineiden asentamiseen tarvittava?

Kyllä, kaikki kattotelineiden asentamiseen tarvittava, mukaan lukien kuusiokoloavain, löytyy paketista tilatessasi kattotelineet meiltä.

Ei, se on hyvin yksinkertainen prosessi, joka vie vain muutaman minuutin. Paketissa on selkeät ohjeet, jonka lisäksi meillä on ohjevideoita useimmille malleille. Jos kuitenkin kohtaat ongelmia asennuksen kanssa, olemme tavoitettavissa puhelimitse tai sähköpostitse auttaaksemme sinua.

Miksi kattotelineeni ovat eri pituisia?

Useimmissa autoissa katon muoto kapenee taaksepäin mentäessä. Siksi takimmaisen kattotelineen on oltava lyhyempi kuin etummaisen. Tapauksissa, joissa saat eripituiset kattotelineet, lyhyempi kattoteline on aina asennettava taakse.

Mistä tiedän, minkälainen kattoteline sopii autooni?

Älä huolehdi siitä. Valitsemalla autosi merkin, mallin ja vuosimallin tiedämme, millaisen kiinnityksen ja kattotelineiden pituudet autosi tarvitsee. Toimitamme siis sinulle oikean tuotteen, ja sinun tarvitsee vain asentaa telineet autoosi. Jos olet epävarma, voit aina soittaa meille numeroon 019-227 237, tai lähettää

sähköpostia osoitteeseen [email protected], niin autamme sinua.

Mitkä lisävarusteet sopivat Turtle Nordicin kattotelineisiin?

Lähes kaikki markkinoilla olevat lisävarusteet, kaikilta suurilta valmistajilta, kuten Thule, Yakima, Mont Blanc ja monet muut, sopivat kattotelineisiimme. Lisävarusteet kiinnittyvät joko telineisiin sisältyvien kaarien tai pikalukkojen avulla, tai lisävarusteena saatavien T-ura-pulttien avulla.

Kuinka lujaa voin ajaa autollani kattotelineet kiinnitettyinä?

Turtle-kattotelineet kestävät erittäin korkeita nopeuksia. Kattokuorman muoto ja paino yhdessä tienopeusrajoitusten ja muiden ulkoisten tekijöiden kanssa määrittelevät korkeimman nopeuden, jolla autoa voidaan ajaa.

Kattotelineiden kanssa suosittelemme olemaan erityisen varovainen yli 80 km/h nopeuksissa. Tämä johtuu siitä, että kattoon kohdistuva kuorma vaikuttaa auton ominaisuuksiin eksponentiaalisesti mitä nopeammin ajat. Muista aina varmistaa, ettet ylitä autosi katon enimmäispainoa (yleensä noin 75 kg), ja että kuorma on kunnolla kiinnitetty. Huomioithan myös, että tietyt kattokuormat ovat alttiimpia tuulen vaikutuksille kuin toiset, joten sovita ajonopeus näihin rajoituksiin.

Absoluuttinen enimmäisnopeus on 130 km/h.

Maksavatko mustat kattotelineet enemmän?

Ei, emme peri lisämaksua mustista kattotelineistä hopeanvärisiin kattotelineisiin verrattuna.

Usein kysyttyjä kysymyksiä tilauksesta ja toimituksesta

Miten voin maksaa myymälässä?

Voit maksaa turvallisesti myymälässämme Swishillä, kortilla, laskulla tai Klarna osamaksulla.

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Normaali toimitusaikamme on 2-5 arkipäivää. Tilaukset, jotka tehdään ennen klo 12:00 arkipäivänä, lähetetään samana päivänä, muissa tapauksissa tilauksesi lähetetään seuraavana arkipäivänä. Jos tilauksesi toimitusaika poikkeaa tästä, otamme sinuun yhteyttä.

Voinko peruuttaa tai muuttaa tilaustani?

Kun tilauksesi on pakattu varastossa, sitä ei enää voi peruuttaa tai muuttaa. Ota kuitenkin välittömästi yhteyttä puhelimitse numeroon 019-227 237 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected], niin teemme parhaamme mahdollistaaksemme halutut muutokset.

Voinko muuttaa toimitustapaa tilaukseni jälkeen?

Soita meille numeroon 019-227 237, niin autamme sinua parhaamme mukaan.

Miten toimitus ja ilmoitus toimituksesta toimii?

Kattotelineet ja pienemmät varaosat lähetetään DHL:llä tai Postnordilla lähimpään noutopisteeseen (tai yritysosoitteeseen, jos tilaat yrityksenä). Suuremmat paketit, kuten kattolaatikot ja kattokorit, lähetetään suoraan kotiisi, ja kuljetusyhtiö ottaa sinuun yhteyttä sopiaan toimitusajasta kotiosoitteeseesi.

Mitä teen, jos tuote on vaurioitunut kuljetuksen aikana?

Vaurio tulee merkitä rahtikirjaan yhdessä kuljettajan kanssa vastaanottaessasi toimituksen, eikä sitä voi raportoida jälkikäteen. Jos noudat paketin noutopisteestä, vahinko on merkittävä noutopisteessä. Sekä tuotteen että pakkausmateriaalin vauriot tulisi dokumentoida valokuvilla selkeyden vuoksi. Tämän jälkeen ota yhteyttä meihin puhelimitse numeroon 019-227 237 tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected].

Mitä tapahtuu, jos kuljetusyritys ei voi toimittaa tilaustani?

Jos toimitusesteen aiheuttaa se, että asiakas antaa virheellisiä tietoja toimitusosoitteesta tai yhteystiedoista, kuten sähköpostiosoitteesta tai puhelinnumerosta ilmoitusta varten, veloitetaan asiakkaalta maksu. Varmistathan siis, että kaikki tiedot ovat oikein ennen kuin teet ostoksesi. Vastaanottajan on myös pystyttävä todistamaan henkilöllisyytensä pakettia noutaessa. Mikäli olet sopinut toimituksesta jonkin kuljetusyhtiömme kanssa, mutta et pystykään vastaanottamaan lähetystä, sinun tulee ilmoittaa tästä välittömästi kuljetusyhtiölle, jotta he voivat järjestää uuden toimituksen. Jos et ilmoita heille tai jos he eivät jostain syystä pysty suorittamaan toimitusta (esimerkiksi jos et avaa ovea, kun he soittavat ovikelloa), veloitetaan toimitusesteestä maksu, joka vastaa kuljetusyrityksen maksuja.

Mitä tapahtuu toimitukselle jos en nouda sitä?

Lähetys odottaa postitoimipisteessä 7 kalenteripäivää ennen kuin se palautetaan meille. Pidätämme oikeuden veloittaa käsittelykustannukset, jotka syntyvät noutamattomista paketeista (paluukuljetus, toimistokulut jne.). Noutamattomista tuotteista veloitetaan todelliset paluukuljetuskustannukset + 195 kruunua hallinnointimaksua. Huomaa, että jos haluat peruuttaa ostoksen ja palauttaa tuotteen, sinun on ensin noudettava paketti ja sitten palautettava se ohjeidemme mukaisesti. Lue lisää sivulta Palautukset ja reklamaatiot.

Varastovuokra

Kotiinkuljetettujen tilausten osalta asiakkaalta veloitetaan varastovuokra seitsemäntenä päivänä siitä, kun tavara on saapunut lopulliseen terminaaliin. Ole siis ripeä vastaamaan ilmoitukseen ja vastaanottamaan toimitus. Vuokra vastaa kuljetusyhtiön hintaa + 195 kruunun hallinnointimaksu. Huomaa, että jos haluat peruuttaa ostoksen ja palauttaa tuotteen, sinun on ensin vastaanotettava paketti ja sitten palautettava se ohjeidemme mukaisesti. Siirry kohtaan Palautukset/Reklamaatiot lisätietojen saamiseksi. Tarkistathan, että olet antanut oikean matkapuhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen. Jos et saa toimitusilmoitusta 2–3 päivän kuluessa tilauksen tekemisestä, otathan meihin yhteyttä tilanteen selvittämiseksi.

Voinko tilata Ruotsin ulkopuolelta?

Meillä on seuraavat sivut Ruotsin ulkopuolelta tilaamista varten:

Norja - https://turtlenordic.no/

Tanska - https://turtlenordic.dk/

Suomi - https://turtlenordic.fi/

Saksa - https://turtlenordic.de/

Muut EU-maat - https://turtlenordic.com/

Ruotsi - https://turtlenordic.se/