• Ilmainen toimitus, 5 vuoden takuu.
Ennen klo 12:00 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä.

Palautukset ja reklamaatiot

Olemme vakuuttuneita siitä, että olet tyytyväinen ostokseesi meiltä Turtle Nordicilta. Jos kuitenkin kävisi niin, että olemme tämän suhteen väärässä, haluamme sinun tietävän, että kanssamme on erittäin helppo kommunikoida tuotteesi palautuksesta. Alle olemme koonneet ohjeet, miten reklamaatio- tai palautusprosessi kanssamme etenee.

Peruuttamisoikeuden käyttäminen

Sinun tulee ilmoittaa meille, että peruutat ostoksesi. Ilmoitus lähetetään sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Viestissä tulee selvästi ilmetä nimesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi, tilausnumerosi sekä mitä tuotteita palautus koskee. Jos palautuksesi koskee tuotteita, joissa me kustannamme palautuskulut, lähetetään palautustunnus sinulle.

Palautusta tehdessäsi huomioithan seuraavat asiat:

– Sinun tulee välittömästi ilmoituksen jälkeen palauttaa tuotteet meille.

– Tuotteen tulee olla täydessä toimintakunnossa ja käyttämätön.

– Kirjoita palautuksen syy tilausvahvistukseen, jonka sait sähköpostitse

oston yhteydessä, ja lisää se pakettiin tai varmista, että alkuperäinen tilausnumerosi on mukana paketissa. Jos emme tiedä, mihin tilaukseen tuote kuuluu, emme voi hyväksyä palautusta.

– Sinä vastaat palautuksesi kuljetuksesta, toimituksesta ja tuotteiden kunnosta palautuksen yhteydessä. Tuotteet tulee siksi lähettää hyvin pakattuina ja alkuperäispakkauksissa. Suosittelemme palautuksen lähettämistä jäljitettävällä toimituksella. HUOM! Ei koske kattotelineitä, joissa me kustannamme palautuskulut 30 päivän kuluessa tilauksesta. Palautustunnus annetaan meille yhteydenoton jälkeen sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Katso yllä mainitut ohjeet.

– Palautuksen summaan pidätämme oikeuden vähentää summan vastaamaan tuotteen alkuperäisen arvon alenemista käytetyn tai vaurioituneen tuotteen osalta. Voimme myös vähentää kuljetuskustannukset tuotteen lähetyksestä sinulta.

Lähetä palautuksesi osoitteeseen:

Turtle Nordic

c/o Ledande Belysning AB Berglundavägen 12C

702 36 Örebro

HUOM! Varmista, että palautuksesi lähetetään yrityslähetyksenä yllä mainittuun osoitteeseen. Emme valitettavasti pysty noutamaan palautuksia, jotka on toimitettu postitoimipisteeseen.

Reklamaatio

Meiltä ostamiesi tuotteiden tulee olla virheettömiä toimitettaessa, mutta joskus saattaa käydä niin, että jokin tuote on valmistettu väärin eikä vastaa odotuksia. Tarjoamme viiden vuoden takuun kaikille tuotteillemme, jotta voit asiakkaana tuntea olosi turvalliseksi oston suhteen.

Tuotteen reklamointi - Askel askeleelta

1. Voidaksesi reklamoida tuotteen, sinulla tulee olla ostotodistus, kuten tilaus- tai kuittinumero, jolla voit osoittaa ostaneesi tuotteen meiltä.

2. Mahdolliset viat ja puutteet on aina ilmoitettava osoitteeseen [email protected].

Muistathan liittää reklamaatioon seuraavat tiedot:

– Tilaus- tai kuittinumero.

– Lyhyt kuvaus siitä, miksi uskot tuotteen olevan reklamoitava.

– Kuva vauriosta (jos mahdollista).

– Yhteystietosi: nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

3. Reklamaatiosi on käynnistetty. Annamme sinulle apua reklamaatiosi suhteen aina mahdollisimman pian, käsitellessämme kaikki asiat aikajärjestyksessä. Palaamme sinulle tiedolla siitä, miten voit lähettää tuotteen meille.

4. Jos tuote on lähetettävä meille tarkastusta tai testausta varten, vastaamme palautuskuljetuksesta, mutta tapauksissa, joissa tuote ei ole viallinen, sinun asiakkaana on maksettava molemmat lähetyskustannukset.

Sinun tulee aina ottaa meihin yhteyttä hyväksynnän saamiseksi ennen viallisen tuotteen palauttamista. Sinun tulee myös aina ottaa meihin yhteyttä ennen kuin esimerkiksi toimitat tuotteen korjattavaksi tai asennettavaksi kolmannen osapuolelle, kuten autokorjaamolle. Emme korvaa kustannuksia, jotka eivät ole meiltä etukäteen hyväksyttyjä.